Vecka 4 - Väder

Dags för fototriss igen! Vecka fyra fick tema "väder". Jag tänkte: "Oj så skoj! Åh så många trevliga solbilder!", när jag drog temat.. Men eh, sen var det liksom molnigt och dant hela veckan! Panik utbröt!
Fotade två bilder i veckan. En bra och en halvdålig.. Men den gamle solen gjorde mig inte besviken, idag (söndag), sista dagen att fota tittade den fram och vips hade jag helt plötsligt 20 bilder att välja mellan!



Foto ett blev detta. Mörk vintertid och lite snö på biltaket när jag skulle till gymmet en kväll. Tyckte bilden blev så bra/cool att den är min nya bakgrundsbild på mobilen. Haha, och där har man ju sina favvobilder :)


När solen tittade fram tog jag med mig Johan och kastade mig på en tur till skärgården. Man vet ju aldrig om solen försvinner igen.. Det har ju faktiskt varit minusgrader ett tag nu så det var is på sjön. Finfina skärgården! ♥


Detta motiv fotade sig själv, haha. Solen, isen, lite snö och några minusgrader! Perfekt vinterväder! Det räcker så här liksom, behöver inte vara -25...


Har dragit nästa veckas tema... Det blir en klurig en. Huga. Helt fel årstid för detta tema!! Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0