Vecka 26 - Spegelbilder

Spegelbilder är veckans tema på fototrissen!
 
Var i Karlstad en sväng och skulle köpa byxor med Johan. Solen speglade sig i vattnet i Klarälven och trots att det blåste lite blev det ju lite spegelbilder av träd och dylikt i vattenytan :) Fint var det iaf!
 
Åker bil en hel del denna sommar. Till och från jobbet blir det att köra eftersom jag annars inte hinner komma i tid på morgonen. Behöver då ha koll både bakåt och framåt och använder förstås backspegeln, haha. Där ser jag min egen spegelbild rätt ofta också, förutom trafiken :)
 
En del tycker vi är lika (spegelbilder av varandra?), andra tycker det inte. Här kommer iaf en bild på mig och min systerdotter Hilda :) Om man inte tycker vi är lika till utseendet så får jag iaf erkänna att vi är lika till sättet ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Nejmen jag hade aldrig kännt igen Hilda om du inte skrivit att det var hon!!! Vad stooor hon blivit :) (haha vad man irriterade sig pá när vuxna sa sá förr i tiden och nu säger jag själv likadant :P)

2012-11-21 @ 22:02:11
Postat av: Diana

Ja, hon har blivit jättestor! Fjorton år!

2012-11-21 @ 22:04:08
URL: http://sayurii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0