Vecka 29 - Kommunikation

Roligt tema denna vecka! Bilden på lappen kan räknas som en av trissbilderna om man vill, men det vill jag inte :) Text är i allra högsta grad en form av kommunikation tycker jag :)
Trots att jag gillade temat glömde jag fota och fick fixa i sista stund. Inlägget kommer därför sent. Sorry!
 
Min mobil. Används till kommunikation på flera sätt. Sms, telefonsamtal, sociala medier. Både text och bild kommuniceras med denna. Jag är nog allt för fäst vid den tror jag.. Men det gör inget! :)
 
På samma tema kommer här bild på modemet hemma. Vad gjorde man innan internet? Jag var iofs liten när internet inte fanns så jag kanske typ lekte med fysiska leksaker då?
 
Den bästa formen av kommunikation är för mig att tala :) Jag tycker om det och jag gör det en hel del!
 
Vi ses snart igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0