Operation väst

Har haft min valbara kurs med praktik på operation väst på CSK.



Detta kort och paket fick min handledare när jag slutade där. I paketet fanns lite god mörk choklad :)
Jättekul praktik!! Kanske kommer tillbaka dit om några år och jobbar som op-syrra till och med!


Så här fin var jag om dagarna :)


På ortopedsidan fick man ha en annan slags mössa :)


Sista passet var en natt. Jag har aldrig jobbat natt innan så det var bra att ha gjort. Dock höll jag på att svimma!! Inget blodigt eller speciellt "äckligt", men helt plötsligt blev jag varm, svettig och yr och fick sätta mig. Hann svartna för ögonen, så det var nog inte många sekunder innan jag hade ramlat i golvet.. Hade ju varit snyggt det.. Tur att det inte var första dagen iaf! Vet inte varför det blev som det blev, men då har jag varit med om det också :)
Så här tomt var det på CSK när jag gick mot bussen tiiiiidigt på morgonen efter sista passet.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0