Vecka 24 - Serier

Serier är veckans tema! Först var det svårt, sen kom jag igång :)



Nemi! Bästa serien! Hade till och med prenumenation på den tidningen ett tag :)


En av de bästa tvserierna jag (och Johan) följer. Dexter är ju även seriemördare, så det blev ju dubbelt på temat på denna bild :) Trots att Dexter håller på och mördar folk hejar man på honom. Knasigt!


Men Dexter är inte enda tvserien jag/vi ser på... De serier jag ser som går på tv nu är: The good wife, How I met your mother, Glee, Vampire Diaries, The big bang theory, Greys anatomy, Modern Family och Once upon a time. Så ser jag på ett antal tillsammans med Johan också: Game of thrones, Dexter, True blood, Mad men Boardwalk empire.
Vi ser också på serier som slutat gå på tv. Ibland för att vi aldrig sett dem, ibland för att vi vill se om :) Då har vi klassiker som Vänner, Entourage, Arkiv X, Gilmore girls, Seinfeld, Cityakuten, Sex and the city, Sopranos. Listan är OÄNDLIG! Och jag älskar tvserier! Perfekt när man kan se många avsnitt på en gång!
Här är några av våra boxar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0