Vecka 11 - R som i...

R! Det är veckans tema! Agneta hade valt detta och jag tyckte det var roligt! Men när jag sen skulle hitta något att fota på R blev det lite svårare..
Som vanligt blev det som det blev på slutet! Vissa motiv bara fanns där, och andra fick jag anstränga mig lite med!



Natten till tisdag åkte mamma till Thailand på tre månaders semester :)
Jag var med och skjutsade henne till bussen som skulle föra henne till Arlanda.
R som i RESA!


Denna vecka har också inneburit hela två springturer. Snart är det dags för Vårruset igen och jag känner att jag verkligen måste ta tag i löpningen på allvar så att snittiden per km går ner! Känns tungt dock för tillfället, MEN härligt att kunna springa ute igen! Inte SÅ blött heller :)
Jag funderade på att göra en fuling; R som i Running, men näää! Haha! Istället blev det en bild från löpturen då jag sprang över en bro.
R som i RÄLS!


Försöker äta grönsaker, frukt och så där numera. Jag är inte bra på det och tycker överlag tyvärr inte att det är så väldigt gott. Håller på att lära mig! Kiwi och ananas är två saker jag lärt mig att äta under gångna veckor. Kanske inte är så konstigt för andra, men för mig är det konstigt att faktiskt GILLA frukt och grönt!
I affären inhandlades ett R.
R som i RUCCOLA! (Påsen innehåller ruccola....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0