Vecka 20 - Värt ett besök

Platser som är värda ett besök står i fokus denna vecka!



Första bilden får bli med ett fårgetecken efter. Jag vet ju inte om Rom är värt ett besök, men det kan man nästan anta. Jag har lånat två böcker från biblioteket och har tänkt läsa in mig lite och planera :) Böckerna är fullproppade med sevärdheter, så det kommer säkert kännas bra när vi väl är där i augusti!


Igår var jag och Johan på bröllop! Det var Anna som gifte sig med sin Daniel på S/S Polstjärnan. Hela bröllopet var värt ett besök, men särskilt båten! En upplevelse att ta en tur med en ångbåt!


Ett ställe som alltid är värt ett besök är ens egen säng! Gosa ner huvudet i kudden.. Mmm! Finns det nåt bättre efter en lång dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0