Vecka 42 - Alla lika, alla olika

Knivigt tema, men när jag började tänka till blev det bra :)
 
 
Detta är gamla foton iofs, men jag framkallade dem under veckan och när de kom i posten fotade jag fotografierna :) I våras var vi hos Johans mormor på landet. Hon hittade sina gamla glasögon och provade dem! De såg för kul ut så både jag och Anna provade också som ni ser!
Alla lika. Alla olika!
 
Jag har det som lite sport att alltid välja en tandborstmodell jag inte haft när jag köper ny tandborste. Samma funktion, men annorlunda utseende. Så här ser den nuvarande ut.
Alla lika. Alla olika!
 
Jag är ju ingen stämplare, men av någon anledning har jag en hel del stämplar. Inte så många som jag skulle kunna ha, men ändå ganska många :) Här är alla mina grattisstämplar.
Alla lika. Alla olika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0