Vecka 37 - Konst, eller konstigt

Agneta valde temat som drog denna vecka. "Konst, eller konstigt".
Roligt!


Jag bor ju då i Kristinehamn. Här har vi iaf två konster som eventuellt är konstiga. :) Jag fotade dem båda!
Först då förstås, Picassostatyn.
 
Och så har vi Carl Nesjars helårsfontän. På vintern blir det jättefina istappar på denna fontän. Därav helårsnamnet! Notera även den finfina regnbågen som uppenbarade sig denna fina dag när jag fotade :)
 
Är jag inte hemma i Kristinehamn är jag på skolan i Karlstad. På fasaden har konst, eller nåt jättekonstigt, precis satts upp. Jag förstår den inte riktigt, men tycker den är fin. vad har Dirty Dancing med KAU att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0