130111 - 130115

130111 - Water
Vatten väljer jag oftast som måltidsdryck. Det är gott och släcker törsten. :) Här framför tvn och nyheterna!
 
130112 -Surprise
Denna dag var det examenssittning! Jag har aldrig varit på en sittning, men det var väl dags så här på slutet :) Det var lite lekar under kvällen. Detta symboliserar första leken och första terminen på utbildeningen. Då hade vi anatomi. Här skulle vi sätta samman givna kroppsdelar med varandra. Jag fick sätta os frontale mot en klasskamrats patella. Så när jag satt där på golvet var detta min utsikt :) Lite överraskande vändning på kvällen!
130113 - Circle
Idag åt jag lite rund mat! Cirkulär skulle man kunna säga. Gott var det också.
 
130114 - Something yellow
Frukostägg. Åh så gott! Fick till en perfekt kokad gula också. Lite hård, men mest rinnig! Sluuuuurp!
 
130115 - An ordinary moment
Det hör till vanligheterna att jag och Johan hänger i soffan och ser på tv. Helst ska båda sitta i schäslongen så man kan sträcka ut benen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0