130116 - 130122

130116 - Two things
Bakade lite. Bra att ha hemma. Gott att ha hemma.. Det blev vanliga vaniljbullar och så kladdkakemuffins. Inte för att de sista blev så kladdiga, men goda blev de iallafall!
 
130117 - Ready
Imorgon tar vi examen! ÄNTLIGEN! Här är vi och övar på hur vi ska gå in, när vi ska sitta och stå och allt möjligt. Lite nervöst, men roligt! På bilden är halva klassen ungefär :) Vi är redo att ta oss an yrkeslivet nu! (Tror vi)
 
130118 - Shadows
Examensdag!!!!!!!!!! Helt otroligt! Jag är nu legitimerad sjuksköterska!!
Så här såg jag ut. Har ju aldrig ögonskugga, men hade faktiskt köpt ett set som skulle matcha kläderna, så jag slog till med två färger på samma gång :) Blev nöjd faktiskt!
Fler bilder kommer på examen i annat inlägg vid tillfälle :)
 
130119 - Delicious
Fest hos bror! Där bjuds det alltid så otroligt god mat! Grilltema den här kvällen. Jag åt och åt och åt!
Tre olika spett. Grillade köttbitar. Massa olika röror. Bröd. Såg ut som en boll när jag åkte hem :) Efterrätt: Sjukt kladdig och god kladdkaka!
 
130120 - Something you saw
Slapparsöndag de luxe. Såg på andra säsongen av Game of Thrones tillsammans med Agneta nästan hela dagen. Bara dryga två månader till säsong tre!
 
130121 - What I do
Änsålänge är det detta jag gör. Spenderar pengar. Har inte tagit lån under sjuksköterskestudierna utan har faktiskt levt på Johans lön och min sommarlön. Från och med 1/2 är jag med på banan igen och TJÄNAR lite pengar in till hushållet! Känns bra att kunna bidra igen även att dessa tre år gått förvånansvärt bra!
Vad köpte jag då..? Blomma till Mazzarin som ska stänga, bröd, pålägg, grejer på Mazzarin, semla. Ja, lite blandat :)
 
130122 - Corner
Ledig dag för både Johan och mig. Vår mikro har betett sig underligt ett tag. Ibland blir saker och ting varma, ibland inte. Fick pengar i julklapp att handla ny mikro för och idag blev det dags för det. Har inte testat än, men det blir nog bra. Den fick samma plats som den gamla, i hörnet av köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0