130426 - 130506

130426 - Childhood
Här har vi mig på landet när jag bodde när jag var liten :)
 
130427 - Earth
Jättesvårt tema! Jag fick tillslut fota gardinen i datarummet/pysselrummet.. Det är ju motiv från naturen iaf..
 
130428 - My sunday
Jag jobbade denna söndag. Längst ner på gröna gatan på sjukhuset i Karlstad finns mitt jobb, Infektionskliniken avd 31/32.
 
130429 - I wore this today
Ledig denna dag! Då åker förlovningsringen på :) Noll nagellack dock. Inte värt att måla dem för en dag tyvärr! Ringen börjar se lite tajt ut.
 
130430 - Glasses
Mina glasögon! Gamla nu, har haft dem väldigt länge, men jag gillar dem. Så tråkig utgift med nya glasögon och jag tror att synen fortfarande är ok med dem. Har varit så synundersökning efter att jag skaffa dem, bl.a pga linserna, och då får jag samma styrka hela tiden. MEN det är ju kul med nytt också :) Kanske nästa år!
 
130501 - I bought this
Köpt mig en kexchoklad. Åt upp den. Gott var det också. Tror nästan jag gillar dessa nya kexchoklad bättre än originalen. De gamla smular ju så förbannat..
 
130502 - Morning ritual
Frukost! På morgonen äter man frukost! Detta är vaniljyoughurt med Pauluns müsli. Gott gott. Oboy eller te till. Oftast dock smörgås med ost eller skinka på (eller både och).
 
130503 - This is really good
Blev bjuden på mat av Johans syster som var hemma i Kristinehamn några dagar. Hon gjorde torsk med äggsås och potatis åt oss. SÅ GOTT! Har aldrig gjort det själv, är lite rädd för att göra såsen..
 
130504 - In my cup
Dricker mer och mer O'boy. Annars har jag bara en skvätt mjölk i teet, men nu har mjölken gått åt till O'boy istället. Dricker inte heller mycket te nu alls. Det är inte riktigt tesäsong just nu, men jag brukar inte byta ut det mot O'boy annars.
 
130505 - Paper
Några pappersbitar.. Men ändå värda något. Knepigt egentligen tycker jag. Lite av detta förvandlades till fika den här dagen och jag åkte till min syster med det fikat. :) Chokladbollar. Ville ha vaniljbullar, men det var slut.
 
130506 - Broken
Tyckte detta var ett jättesvårt tema! VAD ska man kunna fota? Det löste sig självt när jag skulle ta ett glas ur ett annat och det undre glaset välte och gick i tu.. Ingen särskild kraft eller så, men det sa bara plupp och gick sönder. Perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0