Vecka 9 - Läsa

Tema för veckan har varit "läsa"! Lätt som en plätt! Det är ju något jag gör varje dag. Men den här utmaningen visar sig verklien vara en utmaning varje vecka..! Är det ett svårt tema så är det svårt.. Är det ett lätt tema är det också svårt!?!
Håhåjaja!
Här kommer mina oinspirerade bilder för veckan!

Eftersom både jag och Johan läser mycket samlas det en del böcker här i huset. Till jul ösnkade vi oss presentkort på IKEA till inköp av nya bokhyllor, så kanske det skulle bli lite mer plats! Sagt och gjort, hyllorna inhandlades, men trots större hyllor var de ändå fulla redan från början!


Jag är mitt uppe i uppsatsskrivande! Jag och min vän Christin skriver om stroke. Just nu ska vi läsa igenom artiklar som vi sen ska ha i uppsatsen.. Av någon anledning är det många artiklar som publicerats i tidsskiften "Stroke" :)


Det mesta av mitt läsande blir gjort i sängen. Nuförtiden läser jag mycket ljudbok, och då blir det också på bussen, när jag diskar, går på promenad, är på toa, scrappar osv osv. När jag läser pocketbok har den alltid omslutits av mitt superfina pocketfodral från Ordning & Reda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0