Allsång på Skansen-tema

Gaah! Om några timmar är jag i Stockholm och hälsar på miss_spring i några dagar!! Är nervös, men det är jag när det gäller allt... :) Det kommer bli kul! Bäst att hoppa in i duschen så jag blir redo nångång!



Jag fick en beställning av en kollega på ett kort till en tjej som ÄLSKAR och "är helt frälst" i Allsång på Skansen. Ojoj, det var svårt, men när jag kom på hur jag skulle göra så blev resultatet bra!

Tack till gamla hederliga Biblioteket som hade text och noter till "Stockholm i mitt hjärta"! Det scannade jag och skrev ut på CS. Sen blev det tre cirklar med text i istället för mönsterpapper. Blått, vitt och gult = sommar, Sverige och Skansen för mig iaf!


Egengjord pin!

Kommentarer
Postat av: ele

snyggt! Du löste önskemålet väldigt bra. Blev jättebra "allsång på skansen" med sång och blommor

2009-08-20 @ 20:56:41
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/
Postat av: Anonym

Det blev ju "sketabra"!!!

2009-08-21 @ 09:14:39
Postat av: Jenny

Underbart kort, jag blir så imponerad när jag ser hur fina kort du gör. Den egengjorda pinsen var jättefin.

2009-08-31 @ 03:22:51
URL: http://www.metrobloggen.se/grodanspyssel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0