Oh my Lush!

Hm ja... Jag hade ju INTE tänkt gå till Lush i Sthlm när jag är där eftersom jag inte pallar bära så mycket (extra utöver pysslet). Istället tänkte jag anlita Johan som bärare när vi är i Göteborg om någon vecka.
MEN nu gick jag in på Lush's hemsida och HALLÅ så många smaskiga nyheter det verkar vara!

Jag har just nu en bra lotion från Apoteket, men ibland vill man lyxa till det.. Hade tänkt köpa en Bodybutter från Bodyshop, men kanske blir det kokos istället? (Förberedde det här inlägget igår och idag var jag på Body Shop och köpte Satsuma body butter, så det lär inte bli nån kokos.........)


Sockerscrub! Kan det bli bättre? ♥


Kan man annat än älska en massageolja som innehåller jordgubbar som heter "Strawberry feels forever"? Näää! Jag har inte provat massageolja någongång innan, verkar kladdigt, men nu kanske!


Jag upptäckte även den här tvålen som heter Soap fairy! Den har mycket lovande färg!


Alla bilder lånade från www.lush.se
Vi får se vad som "råkar" hamna hemma hos mig efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Härlig dag du verkar haft. Här finns det inte tid till att sola och njuta. Nej, allt som kommer i min väg får smaka penseln ;o) Kram

2009-08-18 @ 21:20:10
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Lilla Anna

Jag spenderade en rejäl slant på Lush i Göteborg. Köpte bland annat en massageoljekaka - den som är formad som ett hjärta. Rekommenderas!

2009-08-19 @ 19:41:13
URL: http://lillaannapysslar.blogg.se/
Postat av: Samara

Alla ser härliga ut, men är Lush ett känt företag ?

Jag har hört det nån gång,men det säger mig inget.

pinsamt

2009-08-19 @ 23:21:39
URL: http://sasha-samara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0