Clownfisk och muräna

De här, med flera, såg jag och Johan när vi snorklade i Egypten för nästan exakt tre år sedan.



Idag har jag hämtat ut min EPIIIIIIIIIC!
Den är så fin! Har dock inte provat än.. Änsålänge är den bara vacker!
Det var en BRA postdag idag för övrigt, så bilder på mitt shopping kommer inom kort, haha!

Annars har jag jobbat idag, och träffat en gammal vän på fika! Det var trevligt! Jag fick fika OCH en jättefin present som försenad födelsedagspresent! När jag fotat (i ljus) kommer det upp här på bloggen! Det har varit dåligt med annat än alster här i bloggen ett tag, så jag får nog se till att fixa det.

Jag har även fått riktigt kluriga kortbeställningar av en kollega! Vet inte hur jag ska få till det, men utmaningar är ju alltid skoj! *tänka tänka*'

Ett himla skoj förslag trillade även in via Facebook! Ohoo, hoppas det blir av!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vacker LO med kanonsnygg färgmatchning! Me likey!!

2009-08-01 @ 10:49:28
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0