The Dark Knight

April månads Lovefilm-filmer bestod av The Dark Knight och "nya" Arkiv X filmen.

The Dark Knight är väl nästan mest känd för att det var Heath Ledgers sista film. Jag tyckte han var skitbra. Johan tyckte det inte. Jag tyckte filmen var bra!!! Johan tyckte det inte... :) Jag ger väl en 3/5 och Johan somnade så hm...

Jag vet inte.. Filmen handlar om Batman och Gotham förstås. Det är Jokern som är den stora boven och vi får även stöta på Twoface! Jag tycker det är intressant att se hur allt hänger ihop med Batman och hur han blir som han blir, och det var mycket bakgrund i den här filmen också.
Vet inte hur jag ska recensera den för ja.. Alla vet ju hur Batman beter sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0