Shoppat i Göteborg

Jaha... Imorgon börjar jag skolan, igen. Och sen kommer jag leva i femveckorsperioder.. Eller ja, första här blir det ju tenta redan efter två veckor, och sen en megatenta efter åtta veckor. Men allt man (läs: jag) gör kretsar kring tentan. Hur man ska lägga upp det, hur man ska hinna, vad som ska göras innan man kan plugga, när man ska gå upp för att plugga bäst. Och så det ständiga: "Jag borde egentligen plugga nu". Eftersom första tentan är redan om mindre än två veckor lär jag inte ha så mkt tid att känna efter den här gången utan bara vara 110% fokuserad på att klara den. Omtenta är ju hemskt.. Då är man egenltigen inne i nåt annat, men tvingas gå tillbaka till det man lämnat flera veckor tidigare..
Nåväl, jag kommer ju klara tentan, nästa tenta och hela terminen med bravur, så jag ska inte sitta här och hetsa upp mig :)



Här kommer det som shoppades när vi var i Göteborg. :)



Ett fiiint armband från Pearls for Girls. Tänkte köpa från Diddi, för det var mitt smeknamn på högstadiet (yes...), men det blev detta. Nagelsax och lip balm med satsumadoft/smak.


Happy Hippie från Lush, nytt balsam från Lush (tror det är bra, har knappt hunnit känna efter), ny tvål från Lush, lotion från Body shop i jättedum flaska och så ansiktsrengöring från Apoteket :)


Termometer (så nu har vi en på båda sidor av lägenheten :), stämpeltidning, nytt kollegieblock till skolan, nytt pennfodral (Ordning och reda) med två pennor, små post-its att ha i kursböckerna som markering, magnet till diskmaskinen så man vet om det är rent eller smutsigt :)


Och så kläder! Uppifrån och ner: långärmad tröja från Vero Moda, lång kofta från HM, två klänningar från Rut m.fl!

Kommentarer
Postat av: ele

nämen! handlade du på lush?! ;)

härligt med shopping

2010-01-28 @ 22:52:12
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0