Dag 197 - Dag 205

Dag 197 - 110716 - Screenshot
Har denna dag köpt min första app. Det blev en app så jag på ett relativt enkelt sätt kan ta screenshots med mobilen. Jaaaa, det kan tänkas löjligt och onödigt, men jag har varit lite irriterad över att jag inte kunnat göra det.. Så, det fick vara värt några kronor faktiskt! Så här såg min hemskärm ut den här dagen :)


Dag 198 - 110717 - Februari

Tjoho! Äntligen har jag börjat med att scrappa foton från denna utmaning :) Så här blev iallafall LOn för februari! Svårt att få plats med alla foton, och ändå ha rju februari bara 28 dagar.. Haha :) Får se hur det blir med de andra månaderna! Lär nog ta sin tid!


Dag 199 - 110718 - B&J
Varmt som bara den på jobbet. Ja, då blev det en tur till Pressbyrån där jag köpte mumsig glass! Svalkade en stund iaf!


Dag 200 - 110719 - Regnlöpning
Slutade tidigt på jobbet och tänkte då ta mig en liten löptur på A9. När jag var på väg dit började det droppa på vindrutan! Zzzzznark! Men när jag väl parkerat och så där var det uppehåll igen.. Eftersom det var varmt och jag hade en plastpåse att lägga mobilen i så tänkte jag att det var lika bra att köra! Ganska skönt faktiskt att få lite svalkande regn!


Dag 201 - 110720 - Foton
Blev inspirerad efter att ha scrappat februari-LOn, så jag beställde några fler månaders foton! Här har jag beskurit dem alla och sorterat! Pust! Får nu se när det blir nåt.. Jag har INGEN pyssellust :( Inget pysslat på hela sommaren, och ingen sug efter att göra det heller. Trist! Men det kommer väl tillbaka någon gång!


Dag 202 - 110721 - Nylackat!
På sommaren är det bara lack på tånaglarna som gäller. Piffade upp dem idag. Älskar denna färg!


Dag 203 - 110722 - Christin på besök
Idag kom min vän Christin på besök med sin lille son! Himla trevligt! Vi tog en promenad, sightseeade i Kristinehamn, åt lunch ute och fikade inne :) Nästa gång blir det min tur att åka till dem i Deje! Här är ett kort på Christin iaf, tyvärr inte taget på dagen hon hälsade på, men det struntar jag faktiskt i.......! Så det så! Kortet får ändå representera denna dag!


Dag 204 - 110723 - Viber
Ny app idag! Viber har ganska nyss släppts till android, så det var jag ju tvungen att ha. Med hjälp av Agneta testade jag hur man gör och vad som händer när nån ringer och så där :) Viktiga grejor!!


Dag 205 - 110724 - På jobbet
Så här ser det ut när man har en liten paus på jobbet på kvällen i personalrummet. Lekte lite med fotoapp.

Kommentarer
Postat av: Månbrink Kacklar.nu

tjohoooo

2011-08-12 @ 21:32:02
URL: http://www.kacklar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0