Dag 52 - Dag 55

Dag 52 - 110221 - Sjuklådan
Sjuk!!! Sjuk sjuk sjuk! Mådde inte alls bra denna dag. Som tur var hade jag inte praktik, så jag kunde gå runt hemma och tycka synd om mig själv och se på allt som fanns på svtplay :) En förkylning från praktiken känns dock bättre att få än exempelvis vinterkräksjukan!
Fotot är på vår låda med medikamenter!



Dag 53 - 110222 - Avbokat
Tema sjukdom fortsätter.. Gårdagens step fick avbokas, så även core för denna dag. Jättetråkigt, men vill ju inte att det ska bli nåt senare.. Mådde dock bättre.


Dag 54 - 110223 - Bokhög
Start för bokrean idag. I love it. MEN nu kommer "jag" ju troligen köpa ny mobil inom kort. Och så tänkte jag att jag ju faktiskt har ett par böcker i hyllorna som står och väntar på att bli lästa. Bestämde mig för att plocka ner de olästa och kolla hur många det faktiskt var. Eh. Det blev 29 st. Känns som att jag faktiskt kan hoppa över årets bokrea. (Kanske)


Dag 55 - 110224 - Infektionsblomma
Seminarium idag. Absolut sista dagen på praktiken för min del. Kändes jättetråkigt eftersom jag haft jättetrevliga/roliga/lärorika veckor. Från avdelningen fick vi varsin blomma som tack. Passande nog var blomman gul som i smittfarligt avfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0