Dag 17 - 110117 - Hejdå juluppgiften

Istället för att vara i skolan hela tiden under jul och nyår fick vi en uppgift att göra. Idag är den helt klar! Vi har gjort vår uppgift, opponerat/responderat och svarat på individuella frågor. Jag och Caroline fick jättemycket beröm av både klasskamrater och lärare, så det var väldigt roligt! Kul att höra att man gjort något bra!
Uppgiften har tagit ganska mycket energi av mig. Inte för att det var svårt/jobbigt, utan för att den här uppgiften speglar väldigt tydligt organisation och struktur på hela T2. Och ni som känner mig vet att jag gillar struktur...
Därför är det med nöje jag säger; HEJDÅ juluppgiften!



Notera den rosa häftklammern i hörnet. Jag hittar inte mina vanliga häftklamrar (det är sant!!!) så jag fick ta de rosa. Kändes lite löjligt att lämna in uppgiften så också, men vad gör man? Nåväl, jag ska ALLTID lämna in skolarbeten med rosa häftklamrar i framtiden, för herregud så mkt beröm jag fick för den! "Det piggar verkligen upp." "Oj vilken rolig, man blir ju glad av att se den där."

Kommentarer
Postat av: Agneta

får du slut på de rosa så tror jag att jag har en massa gröna på lager :)

2011-01-18 @ 20:17:13
URL: http://agge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0