Dag 181 - Dag 196

Dag 181 - 110630 - Present!
Fick paket i posten! Det var från Agneta! Lite sen födelsedagspresent, men det uppskattas verkligen! Tack! Presentkort på Makeup store. Där ska jag lära mig hur man sminkar sig! Det är iaf tanken :)


Dag 182 - 110701 - "Återvinning"
När vi kom hem från stan denna dag såg vi denna fantastiska återvinning av studentblommor på komposten. Hmmmmmm! Nåväl, dagen efter var de borta.


Dag 183 - 110702 - Tequila
Dags för grill hos svärfar! Det skulle bjudas på "konstiga korvar och någon sorts sallad". :) Lät ju bra! När vi kom dit blev det också tequila! Inte för mig dock :)


Dag 184 - 110703 - Städtemp
Jobbat. Städat på jobbet. VARMT!


Dag 185 - 110704 - Torp
Johans syster och hennes pojkvän kollar torp här i krokarna. Johan var med på visningen istället för hans syrra som är ute på haven och jobbar. FINT var det, men det blev inte deras. Priset sköt iväg. :(


Dag 186 - 110705 - Kvällssol
Ibland är det vackert! Även om man jobbar kväll :)


Dag 187 - 110706 - CSK
Jag var med en vårdtagare till CSK denna dag. Trevligt. Vi stötte på denna lilla utställning av gamla tider :)


Dag 188 - 110707 - Biggest loser
Idag var det sista vägningen och sista dagen på Biggest loser på gymet. Skönt att det är över, men kul att ha varit med! Totalt blev det -1,8kg på dessa 10 veckor. Inte så mkt, men ändå 1,8kg som jag kanske inte gått ner annars. Long way to go...


Dag 189 - 110708 - Skyfall
När jag cyklade hem från jobbet öppnade sig himlen. Var tvungen att stanna och lägga mobilen i en plastpåse, men sen var det omöjligt att cykla vidare... Hade paraplyet över mig, men det hjälpte knappt. Fick ringa till Johan så han fick hämta mig, och sen dumpade jag cykeln. Fick hämta den sen dock. Foto taget från balkongen. Jättesvårt att se hur det faktiskt regnade, men HERREGUD vad det regnade!!


Dag 190 - 110709 - Smultron
Mums mums. Nyplockade smultron (av Johan).


Dag 191 - 110710 - Reklamlapp
Såg denna lapp på någons dörr denna dag. Ovanligt :)


Dag 192 - 110711 - Promenad längs stranden
Vi släpade oss ut på kvällen för en liten promenad. Det var härligt!!!


Dag 193 - 110712 - Mellis
Det var stekhett på jobbet och jag hade några minuter över. Mmmm! GLASS!


Dag 194 - 110713 - Hultet 10km
Jag och Johan gick 5km-spåret på Hultet den 12/7. Det var BACKIGT. Tänkte dock denna dag att vi skulle testa 10km. Det skulle vara bra för mig om det fanns ett milspår som var bra som jag kunde springa inför Tjejmilen. Tar jag A9 så "måste" jag isf ta 6+3km och jag tror att det kommer knäcka mig att komma i mål OCH SEN SPRINGA VIDARE :) Nä, bäst att försöka hitta ett milspår. MEN, det blir inte på Hultet! Bra spår iofs, för det var rätt så flackt, men det var väldigt smalt och väldigt mkt ute i skogen. Kändes lite läskigt.. Har ingen lust att springa där själv. Tyvärr! Eventuellt får jag prova på 6+3 på A9.
Bitvis väldigt tät skog, bitvis kalhygge!


Dag 195 - 110714 - Skolfönster
Gick förbi min gamla grundskola när jag jobbade. Så här såg det ut i ett av fönstren (där jag brukade ha NO på min tid).


Dag 196 - 110715 - HP7
Sista Harry Potter-filmen hade premiär 13/7. Efter en jobbig dag på jobbet for jag och Johan iväg till Karlstad för att se den! Åh! Bra! ♥ Blir så sugen på att läsa böckerna igen, men.. Jag har fortf mkt annat NYTT att läsa liksom :) Får ta det nån annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0