Dag 289 - dag 299

Dag 289 - 111016 - Låt den rätte komma in
Lyssnar på ljudbok! Härligt! Åh vilken bra app Storytel är! Perfekt när jag börjat köra ensam till Karlstad igen. Så har jag nåt att koncentrera mig på när jag kör jättetidigt på morgonen/jättesent på kvällen.
Denna bok var jädrans läskig för övrigt. Har sett filmen, och den var också läskig. Boken var värre. Massa detaljer som författaren äcklat ner sig i. Uuurh!


Dag 290 - 111017 - Vänta på CSK
Dags att komma tillbaka till CSK på praktik! Denna dag var det introduktion med basgruppen. Förväntansfull var jag! Äntligen ska man få börja GÖRA saker liksom! På bilden är min introduktion slut, men jag samåkte med Caroline som var på en annan avdelning och hade lite längre introduktion. Så, jag satt en sväng och väntade :)


Dag 291 - 111018 - Ortopeden!
Första dagen på min kirurgplacering på ortopeden i Karlstad! Wohooo!! Skylten vid huvudentrén fick symbolisera dagen! Följ gula gatan bara :)


Dag 292 - 111019 - Dermalogica
Mitt ansikte kräver numera dyrhetsprodukter för att hålla sig någorlunda ofinnigt. Allt detta kom i brevlådan! Mycket trevligt! Tvätta tvätta, smörja smörja!


Dag 293 - 111020 - Spolarvätska
Jahapp. Spolarvätskan slut i bilen och minusgrader på termometern. Så fick blanda till lite nytt! Fint va!


Dag 294 - 111021 - Frost
Japp, ca 3 minusgrader. Töligt med kyla, men fint var det ju. (Inte kunde jag veta att det skulle vara 8-10 plusgrader flera veckor framöver..)


Dag 295 - 111022 - Sängar
Fniss! Här står det massa sängar. Tyvärr syns det inte, men på de orange lapparna står det: "Här får inte sängar ställas", typ. :)


Dag 296 - 111023 - Förmiddagspromme
Ibland är jag allt rätt så duktig! Innan jag skulle till praktiken för kvällspass tog jag mig en förmiddagspromenad. Ganska så trevligt och lagom varmt. Denna bild har blivit nya bakgrundsbilden på mobilen :)


Dag 297 - 111024 - Paket!
Älskar att få avier! Åkte glad i hågen tilll OKQ8 och hämtade det jag trodde var en viss sak, men som visade sig vara en annan. Spelade ju ingen roll. Paket som paket! Lovely!


Dag 298 - 111025 - Vinterdäck
Eftersom det varit lite kallt och jag kör så pass mycket nuförtiden så tänkte jag att det var bäst att fixa vinterdäcken denna dag när jag dessutom var ledig. Annars kanske det skulle slå till och bli svinigt kallt och halt och jobbigt. MEN det blev ju inte kallt eller halt :) Vinterdäcken är dock på!


Dag 299 - 111026 - Organisering
Sent omsider har jag gjort etiketter (eller gjort och gjort...) till pärmarna för termin ett. Köpte dessa prämar på loppis och det har typ stått "januari 1988" på deras ryggar. Inte särskilt informativt! Lite bättre nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0