Dag 269 - dag 278

Dag 269 - 110926 - Skåre VC
Första dagen på praktiken i Skåre på vårdecentralen där! Spännande att börja på nåt nytt! Eftersom jag själv knappt varit på vårdcentralen som patient är det ju kul att se vad som faktiskt händer där :)


Dag 270 - 110927 - Panodil
MEGAONT i huvudet efter praktiken. Måste komma ihåg att dricka vatten under dagen så fort jag får chansen! Min handledare funderade på om det var vanlig huvudvärk eller min migrän som spökade.....


Dag 271 - 110928 - Fader Ralphs snopp
Hm ja. Jag läser ju Törnfåglarna och hej och hå! Helt plötsligt hängde Fader Ralphs snopp där! Blev helt chockad! (Andra stycket :)) Nu har jag läst ganska mycket mer, och den där Ralph, han ÄR ganska chockerande. Blärk!


Dag 272 - 110929 - Vinterjogg
Har handlat reflexväst och mössa! nu kan inget hindra mig från att springa ute även fast det är märkt och kallt..! Heja heja! måste ta mig i kragen! Måste springa ute så länge lungorna orkar i vinter. Ursäkta minen :P Och jag har inte tänkt ha pikétröja på mig heller, men var ju tvungen att testa outfiten när jag kom hem, hehe.


Dag 273 - 110930 - Hilda 13 år
Tjoho!! Grattis till fins systerdottern som fyllde tonåring denna dag! Av mig, Johan och mamma fick hon parfym och presentkort på intersport. Verkade gå hem :)


Dag 274 - 111001 - Mässhopping!
Mässa i Karlstad! Jag hade ingen inköpslista, men det gick rätt bra att handla ändå :)


Dag 275 - 111002 - Rabarberte
Nytt te hemma hos mig! Luktar verkligen rabarber, men smakar ungefär som alla andra lösteer. Gott iofs, men jag har höga förhoppningar varje gång... :)


Dag 276 - 111003 - Nya linser
Bra post! Nya linser! Så kan jag träna hur jag vill och så utan att bekymra mig över att glasögonen glider omkring på näsan.


Dag 277 - 111004 - Wraps
Mumsig mat denna dag! Min idé! Delade mina på hälften och tog med som matlåda. Funderade på om det skulle bli ett enda gegg, men det blev det inte! Mycket gott även dagen efter alltså! Jag hade sallad, tomat, grillad kyckling, soltorkade tomater, fetaost, skagenröra, m.m i mina. Inte allt i alla, men lite blandat så där. Enkelt är bra!


Dag 278 - 111005 - Dexter!!
Tjohoo!! Dexter har börjat igen för säsongen! Underbart! Som jag har längtat! En av mina favoritserier. Lika bra varje säsong. Och man vet aldrig vad som ska hända..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0