Vecka 16 - I bakgrunden

Bakgrunden har varit fokus denna vecka. Jag valde tema, men det var svårt!! Från noll idéer till flera st :)
Här kommer mina foton!



I veckan som gått har jag och min uppsatspartner tagit sovmorgon ett par gånger och då har det blivit att jag tagit bussen från hållplatsen nära mig istället för från stationen. Här har vi kuren i förgrunden och bussen i bakgrunden :)
Tråkig grå dag dock..!


Sovmornarna gav även utrymme för te till frukosten! Jag tar tid på mig att dricka en kopp och tycker inte att jag har tid till det när det är tidig morgon. Motiv är alltså min frukost, med ena delen (som väntar på pålägg) i förgrunden och andra delen (som står och drar) i bakgrunden. Vardagslyx = sovmorgon!


Hm. Man kan ju tro att temat är sovmorgon, men det råkade visst slumpa sig så. Under veckorna har jag inte så mkt ork att se på tv på kvällarna utan sitter ofta och slösurfar och somnar gott tidigt. MEN nu var det ju sovmorgon som sagt! Då kan man se ett avsnitt av Game of Thrones relativt sent på kvällen!
Johan slappar till ordentligt och har lagt upp hela benen på bordet, i bakgrunden syns Bran Stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0