Vecka 27 - Seger/vinst

Segrar eller vinster har stått i fokus den gångna veckan :)
 
Passade ju perfekt med finalen på fotbolls-EM när veckans tema var draget på söndagen :) Fotot är taget på tvn så kvaliteten är väl inte den bästa.. Glada spanjorer var det iallafall!
 
Dessa två trisslotter har legat i min plånbok i flera månader i väntan på att lösas in. Innan det satt de ett bra tag på anslagstavlan hemma också i väntan på att lösas ut. Nu är det gjort! Den stora vinsten gick till inköp av Flux och ögonkräm.
 
I veckan har jag vunnit en auktion på Tradera och fått min vinst hemskickad. Jättefina örhängen! ♥ Har letat lite efter såna i Karlstad för jag har sett flera kollegor som har liknande. Tyvärr har jag inte hittat dem någonstans. Jag är antagligen för ohipp eller för seg för att hänga med i trenden. Nu har jag iallafall mina egna fina rosa rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0