Vecka 28 - Kollektivt

Svårt tema denna vecka! Hur tänkte jag när jag valde det!? Det gick ju att hitta på foton till det också tillslut :)
 
Nu när jag jobbar i Karlstad och börjar 06.45 på morgonen hinner jag tyvärr inte åka kollektivt. Skulle då komma försent, eller en timme för tidigt. Annars är jag ett stort fan av att resa kollektivt och gör det om det går. Det är bra för miljö, ekonomi och sömn :) Brukar slumra mycket skönt när jag åker buss!
Möter iallafall min vanliga buss när jag åker med bilen till jobbet :)
 
Här har vi mitt busskort som jag brukar använda :) Som ni ser användes det senast i maj när jag åkte till och från praktiken på operation väst på CSK. Då började jag inte förrän 07.30 och hann då med marginal åka buss.
 
Till Rom åker vi kollektivt! Först med SJ till Stockholm (och sen hem igen) och sen med Norwegian :) Nu drar det ihop sig tycker jag! Bara jobba lite till för mig så är det dags! Johan däremot har nu gått på fem veckors semester.. År 2014 kanske jag också kan gå hemma och få betalt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0