Vecka 22 - Baksidor

Svårt tema denna vecka tyckte jag! Borde kanske inte vara så svårt, men så var det iaf :)



Baksidan på ett säte på bussen. Ganska ofta min utsikt :) Snart dags att åka bil hela sommaren dock, så då blir det andra bullar!


Min baksida (my behind dårå.. Bänder lite på temat, haha). Tekniskt sett är den väl inte med här på bilden. Och bilden är kass med massa stök i bakgrunden, MEN på bilden har jag på mig en kjol jag inte kunnat ha på mig på flera år. Så min baksida (med mera) har krympt en del under våren tack vare Viktväktarna :) Kan numera ha på mig allt (tror jag) i garderoben, även fast en del fortf är lite väl tajt.


Baksidan på boken jag läser nu. Två Soldater av Roslund & Hellström. Har knappt börjat och det är lite svårt att komma in i den, men jag brukar gilla deras böcker, så det kommer väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0