Vecka 18 - Dörrar/portar

Temat denna vecka är dörrar eller portar.



Dörren in till vår lägenhet. Känns som att jag tagit denna bild förut.. Men ja, detta är ju min vanligaste dörr. Och idag fick den lite prydnad i form av en nyplanterad kruka med lite diverse i :) Det var väl värt att visa upp?


En port till motionsspåren på A9. Här är jag numera flera gånger i veckan. Känns jätteskönt att jag detta år längtade till att snön skulle smälta bort så jag kunde springa ute igen. Och nu går det framåt, så det känns också bra. På torsdag är det dags för Vårruset. Hoppas få bättre tid än förra året.


Det har varit varmt och skönt ganska länge nu. Balkongmöblerna är framme och dörren står på vid gavel så solen kan stråla in! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0