Vecka 19 - Tid

Tid är veckans tema! Passade mig bra, två av fotografierna var givna!



Jag har haft en slapp vecka! Ingen skola och inte "kunnat" plugga heller då min tentapartner varit på praktik i Stockholm :) Min almanacka såg i stort sett ut så här hela veckan. Skönt, men ganska snabbt vill man hitta på saker.. Ledig jämt vill jag inte vara! Massa tid för mig denna vecka alltså..


På torsdagen var det dock full rulle! Fick komma till operation öst på praktik (jätteroligt!) under dagen och på kvällen var det dags för Vårruset 2012 i Karlstad! Vädret var inte bra.. Det vräkte ner regn hela dagen så jag var inte så himla taggad... MEN det skulle göras och jag SKULLE ha under 35 min på de fem kilometrarna. Johan var tapper och hade åkt till Karlstad för att möta upp mig. Det ångrade han nog att han gått med på :) Dock väldigt trevligt för mig!
Början av loppet var SEGT! Folk överallt och stora vattenpölar/lerpölar som alla försökte undvika. Efter 500 meter sa kvinnan i Runkeeper i örat åt mig att jag var alldeles för långsam.. Blev stressad och sprang rakt genom en djup vattenpöl. Efter det var det full fart framåt och Runkeepers tid på mig blev 34:44. Jag har dock dragit av 20 sek på den tiden för det tog tid för mig att få fram mobilen och få upp Runkeeper för att stänga av. Känner mig NÖJD med loppet! :)


Söndagmorgon innebär sedan någon månad tillbaka promenad/stavgång/löpning med Karin. Klockan i bilen visar om jag är i tid till vårt möte på A9 kl 09.00. Det var jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0