Vecka 44 - Te

Te är veckans tema! Skojigt!
 
 
Mitt favvote just nu. Polkagrissmak. Det är mint och jordgubbsbitar. Gott gott! Snart slut igen, måste beställa mer.
 
Eftersom jag nästan alltid dricker löste blir det en del tekuleanvändande. De vanliga tråkiga till vänster är de bästa jag har. Fem spänn på Ikea. Den finaste är den långa med pärla längst upp. Den är från Indiska. Jättefin, men HELT OMÖJLIG att göra ren.. Jättesvår konstruktion. Klämmer fingrarna, halkar osv osv. Använder den aldrig. Citronen tyckte jag var kul när jag köpte den på Åhléns. Den går dock inte heller att göra rent! Får ju inte ur teet igen! Och så ligger den och flyter på ytan.. Det hade jag inte väntat mig! :)
 
Det händer att det blir något påste ibland. Väldigt sällan. Har iaf en låda som jag altrat för tepåsar.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Det låter gott med polkagriste. Puss

2012-11-06 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0