Vecka 36 - Kyrkor

Kyrkor har varit tema denna vecka! Jag visste redan nä jag valde temat vilka kyrkor jag skulle fota! Alla kyrkor ligger i Kristinehamn och jag gillar dem alla tre :)
 
Stadskyrkan i Kristinehamn. Här har jag haft alla mina skolavslutningar i grundskolan! Jag konfirmerade mig faktiskt här också. Och min bror gifte sig här :)
 
I fjärran ser man Ölme kyrka. Där gifte sig mamma och pappa. Jag döptes där och på mitt pass står det att jag tillhör Ölme församling :) Iofs har jag väl tänkt att jag ska gå ur kyrkan, men kommer inte till skott..
 
Sista bilden är på Österviks kapell. Där gifte sig min syster med hennes man. Deras två barn är döpta där också. Himla fin liten kyrka faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hallå där! Kapell är ingen kyrka....ditt lilla fubbo :P

2012-09-09 @ 20:28:37
URL: http://agge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0