130713 - 130718

130713 - 4 o'clock
Vi var en dagstur till Askersund under dagen! Mysigt! Började med melodikrysset i bilen på väg ner :) Väldigt väldigt varmt under dagen, så när vi kom hem damp jag ner i sängen på lite vila!
 
130714 - Edible
Hos mamma på lunch! Mmmm, soppa! Sån här mat åt jag jämt när jag bodde hemma.
 
130715 - Outside the window
Sommar och sol utanför köksfönstret!! Underbar sommar, vilket väder! Inte idealt att vara höggravid i, men.. :)
 
130716 - Bottle
Passade på att panta lite! Påsen med pantflaskor/burkar fylls på fort..
 
130717 - Inspirational
Vi betar av våra sommarutflykter! Det blev idag Brigadmuseet i Karlstad! Bra museum tyckte jag. Trevligt även för mig som inte kan så mkt om krig. Eller inte är så intresserad heller.. Brigadmuseet rekommenderas alltså! Men kanske ska man inte välja varmaste dagen att gå in i en plåtlåda! :)
Det var en avdelning om sjukvård! Den här bilden tyckte jag var väldigt inspirerande! Det går att hjälpa och göra mycket med lite!
 
130718 - Number
Den 18 juli 2013 visade sig vara den sista dagen i mitt gamla liv! ♥ Och jag spenderade den bland annat med att spela minigolf.
Jag visste det inte då, men det jag kände i magen var förlossningen som satt igång.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0