130201 - 130205

130201 - Fork
Första dagen på nya jobbet! Mitt första jobb som sjuksköterska! Hängde mest med och svansade den här dagen, men lunchen blev ändå sen och det fanns inga rena gafflar kvar när det var dags för mig att äta. Första lunchen åts alltså med plastgaffel :)
 
130202 - Pattern
Tog en promenad min lediga dag i solen. Känns nästan so mjag mpåste nu när jag varit så lat och solen för en gångs skull kommer fram. Jag såg detta fina mönster i gräset.
 
130203 - Something beginning with 'E'
Event. Igår började Melodifestivalen. Jag såg det inte livve på tvn utan umgicks med Johan istället. Han är inte ett mello-fan :) När det är dags för andra chansen ska jag dock se på plats live i Löfbergs Lila Arena :)
 
130204 - Hope
Nej. Inget hopp om våren ännu. Bara mer snö. Trädet utanför köksfönsret blev dock väldigt fint och det lyser ju upp ute vilket jag tycker är bättre än grådask :)
 
130205 - Something you smelled
En av mina parfymer. Dock sällan det blir parfym nu när jag börjat jobba (eller innan när jag hade praktik). Glömmer när jag är ledig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0