130123 - 130126

130123 - Electric
Här sitter sladden till datorn. I varje morgon, ur varje kvällen.

130124 - Stripes
Jag och Agneta hade ju randigt som fototrisstema under 2012 så jag tyckte det var svårt att hitta något bra motiv.. Tillslut blev det elementet i hallen som fick ställa upp.
 
130125 - Landscape
Tjoho! Jag och Johan åkte till Stockholm och Yasuragi Hasseludden. Dels för att fira min examen och dels för att fira vår tioårsdag som var just denna dag. För tio år slutade alltså singel-Diana och singel-Johan att existera och istället blev vi paret Diana och Johan. I ett tidigt skede kallades jag för Yoko Ono av Johans bandkamrater. Tack tack :)
Ja, landskap iallafall. Här är utsikten från vårt rum på Yasuragi. Helt fantastiskt! Mycket mer snö i Stockholm är i Värmland. Och man skymtar även havet om man tittar noga. När man låg i utebadet och myste kunde finlandsfärjorna glida förbi utanför.
 
130126 - Together
Ja, vi var kvar på Yasuragi en natt. Tillsammans. :)
Här hänger vi vid poolen innan jag stack iväg på aromamassage, mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0