130617 - 130630

130617 - Centred
Jag bakade igen! Ägget blev väl fint centrerat i sockret? :)
 
130618 - Street
Fick besök av Malin idag! Jättetrevligt! Vi hängde lite hemma, åt lunch på stan och sen fika i skärgården så det blev en del skjutsande runt på Kristinehamns gator :) Strålande sol bjöd jag på också!
 
130619 - Currently reading
Äntligen har Jo Nesbö kommit med en ny bok! Självklart valde jag den när den förra boken tog slut. Tror säkert den blir minst lika spännande som de föregående! Storytel är en bra tjänst!
 
130620 - Cute
Kokat soppa på en napp! Eller flera. Köpt ett gäng i silikon och ett gäng i latex. Får se om bebisen gillar någon av sorterna överhuvudtaget! Nu är de iallafall kokade och redo att testas.
 
130621 - Lunchtime
Midsommarafton! Massa god lunch hos familjen Milne som start på firandet.
Detta var som sagt starten... Och sen åt och åt och åt vi.. Jösses vad vi åt. Det var gott, men det blev rätt så mycket mot slutet av dagen.. Håhåjaja! Att man inte lär sig?
 
130622 - Enjoying life
Hänger i soffan, virkar lite på filten till bebisen. Kollat olika tv-serier, sovit. Det är inte helt fel att vara långledig! Förstår att semester är eftertraktat!
 
130623 - Last
Tog sista ägget i kartongen till frukosten. Mmmm, äggmacka!
 
130624 - Negative space
Murgrönan i balkonglådan sträcker sig ut i intet på insidan av balkongen :)
 
130625 - Sharp
Har börjat använda ögonpennor i olika färger. Ögonskugga sitter liksom inte på mig utan åker bara in i vecket på ögonlocket.. Därför blir det lite brunt, grönt, turkost och grått i form av ögonpenna istället. Och de behöver vässas med jämna mellanrum :)
 
130626 - Empty
Dagen före löning. Haha! Men imorgon är man kung i baren? Eller hur det nu var.
 
130627 - Into the sun
Tog mig en tur till Karlstad, även kallad solstaden. På förmiddagen gjorde jag först lite ärenden (ny mobil!!) och träffade Agneta. På eftermiddagen hälsade jag på Anna och lilla Erland (tre månader) på fika. Myspys!
 
130628 - Red
Var i Karlstad den här dagen också. Johan och hans syster Anna var sällskapet. Vi åt mumsig lunch på Vero, småshoppade lite och fick undan lite fler ärenden på listan. Känns bra att saker och ting betas av. Johan spontanköpte ett par byxor! Bra! Hittar sällan det han vill ha så det är ju lika bra att slå till när tillfälle ges!
 
130629 - In my bag
Använder just nu en tygkasse som handväska. I den för dagen: tuggummi, mobilen, plånbok, försvarets hudsalva (alltid!!), paraply, kortgrej, näsdukar, bilnyckel, hemnycklar.
 
130630 - Handwriting
Fick ett kuvert av Johans syster med försenad födelsedagspresent. Hon bor ju i Stockholm så förseningar är ok ;) Innehöll presentkort på Sveamagasinet, precis som jag önskat mig! Fick även det av svärmor så nu ska jag boka in fotvård! Det är välbehövligt kan jag säga. Når inte riktigt så bra...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0