130801 - 130806

130801 - Something beginning with N
Naglar och nagellack! Det piggar alltid upp med lite färg! Orange har som jag nämnt tidigare blivit något av en favoritfärg jämte rosa :) Och om man kombinerar dem, då blir det ännu bättre! Har köpt mig "prickverktyg" till naglarna, så får jag bara lite tid ska jag göra lite roliga prickar :)
 
130802 - Incomplete
Så här långt kom jag i "Att föda" innan jag hamnade på förlossningen och födde :) Lär inte läsa ut den i det närmaste laget heller!
 
130803 - Skyline
Det har varit varmt och varmt och kvavt och varmt länge. Ska inte klaga, MEN det var jobbigt att vara höggravid i värmen. Den här dagen kom regnet! Det blev redig storm och det behövdes!
 
130804 - Fresh
Fika hos svärmor (eller ska man börja kalla henne farmor!?) med hallon från hennes trädgård! Det kan man kalla för färskt. Jättegott!
 
130805 - Early
Det är fridfullt kl 04.00 på morgonen. Jag vet, för jag var nämligen vaken då :) Det här nya föräldralivet gör iaf att man utnyttjar dygnets timmar!
 
130806 - This means a lot to me
Min lilla polare, mitt lilla pyre! Eftersom det varit så varmt har Esther knappt haft byxor på sig utan mest kört med body bara. Men nu åkte dessa byxor på för första gången! De (och en body) var det första vi köpte till henne. Gjordes när vi varit på KUB och sett henne för första gången i januari ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0