Lycka till i London

En annan vikarie på mitt jobb åkte för ett tag sedan till London för att plugga i några månader. Jag tyckte hon skulle få ett "lycka till"-kort! Sagt och gjort!

Jag har använt mig av "distressrutetekniken", men med adirondackdynor.


Det blev rött, vitt och blått en Union Jack!


Någon dag innan hon skulle åka såg hon en fotlänk jag gjort och klagade på att hon älskar såna, men att de jämt är för stora för hennes vrister. Jaha, då var det ju bara att knåpa ihop en fotlänk också! Det blev gult och blått i Sveriges färger förstås! :) Passade gjorde det också, och hon blev jätteglad och överraskad!


Lycka till nu Fatameh, om du läser det här :)

Kommentarer
Postat av: Tettiz

SUPERläckert kort!!



Men nu blev jag nyfiken - vad är "distressrutetekniken" för något? Vet inte vad jag ska googla på, för det ordet fick ingen träff alls. ;)



kram

2009-08-16 @ 12:19:28
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: ele

jättesnyggt kort! jag blev också nyfiken på den där tekniken

2009-08-16 @ 19:15:28
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0