Släktträff

Johans mormors syster har varje år en släktträff hemma hos sig på landet.
Jag var med första sommaren jag och Johan var tillsammans (2003!!!!!!!!!), men sen dess har jag/vi haft annat för oss och det har inte blivit av. Det här året fanns det inga hinder så det bar iväg till landet!

Det blev riktigt äventyrligt. Eftersom det var så längesen jag var där och Johan praktiskt taget levde där på somrarna när han var liten var en rundtur obligatorisk. Första stopp var eh, stället där korna var :) Finfint! Under en gammal typ kökslucka som låg på marken låg en skruv eller nåt. Den tänkte jag att jag skulle trampa på. Det var bara det att skruven var MJUK och började röra på sig!! GAAAH!!!!!!!!!!! ORM!!!! Ok, det var en kopparorm, men herregud! För en "stassare" som jag var det lika med döden :) Så jag skrek och lämnade Johan, svärmor och ormen åt sitt öde! Haha! Jäklar vad rädd jag blev...!

Här är jag då....


Ah, en lönnkrona.


Fina fina blommor!


Johan, hans syster och några fler på väg in i "Dagmars stuga" på tipspromenad. Jag fick 9/13 rätt. Inte alls bra när man anser sig vara allmänbildad.. Kanske dags att läsa mer än rubriker i tidningarna!


Jag och bästa svägerskan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0