Stockholm 090820-090822

Jag har ju som bekant kanske varit i Stockholm! Där hälsade jag på söta Johanna för pyssel, shopping, babbling osv osv.

Så här mycket packning hade jag för tre dagar i Stockholm...! Det var tungt!


På torsdagen när jag kom dit dumpade jag först mina saker hemma hos Johanna och avnöjt en lunch bestående av diverse goda rester. Inte visste jag då att det bara var början på matfröjden!
Sen tog vi en shoppingtur. Vi var på Skapa, Scrapparazzi, Matton, Panduro i pysselväg och sen blev det några vanliga affärer också som t.ex Stockhome. Jag kom hem med bl.a detta.


Yes, nu är det reflextider igen!! PÅ MED DEM!


Massa småburkar till t.ex dressing som man inte vill ha blandat med matlådan. Detta har jag verkligen saknat hemma!


När vi kom hem från shoppingturen blev det pyssla!!!! Ja, ni som vet hur det är blir väl inte chockade när ni ser detta, men ni andra.. Så här ÄR det iaf när man pysslar!


Så här rent var det när vi städat för kvällen!! Så bara för att det är kaos i stunden är det inte svårt att få ordning :) På kvällen åt vi förresten köpt indisk mat. Mycket gott och ett nytt matland för mig.


Medan vi väntade på att maten skulle bli klar visade Johanna mig finfin utsikt över kvällsStockholm!


På fredagsmorgonen kom Carolina med sin lilla tvåmånadersbebis och hälsade på och pysslade en stund.


På eftermiddagen tog vi en promenad.


Münchenbryggeriet.


Mysigt hus i lummig grönska :)


Utsikt by day.


Plättar på gång! Notera även den rosa bunken!! Sån vill jag ha! Dessvärre har färgen utgått, så jag vet inte hur jag ska fixa det.


På kvällen gjorde Johanna massa god mat! Mumma för magen! Till efterrätt blev det hemgjord glass så nu MÅSTE jag ha en glassmaskin... När pysslet packats ihop för kvällen gick jag och Johanna till Gondolen.

Sen blev det lördag och pyssel i köket.


Här är vi!


Sen blev det dags att åka hem :(
Dessa dagar var HUR MYSIGA SOM HELST!! Jag är så glad att Johanna fick en tokig idé om att bjuda in mig trots att vi bara träffats en gång och knappt pratat med varandra!
TACK Johanna för tre trevliga dagar fyllda med skratt, pyssel, inspiration och babbel!


Kommentarer
Postat av: Miss Spring/Johanna

Tack själv gumman! Det var jättemysigt!

2009-08-27 @ 11:15:46
URL: http://miss_spring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0