Beställningskort med många namn

Det här beställningskortet var lite knepigt att få till, men det gick tillslut! Tack DYMO! :)



Annars är det ju dan före dopparedan idag! Kors i taket! Jag har massa julkort kvar att visa, så här kommer det vara jul ett tag till.
Jag har jobbat en del i december (tjohoo!) så därför har det inte varit jätteupphetsande inlägg här.. Skolan börjar 25 januari och schemat för öfrsta halvan av terminen har jag fått.. Det ser hårt ut, så vi får se hur det blir med uppdaterandet här. MEN eftersom jag inte kommer ha tid för att pyssla kanske inspirationen kommer tillbaka! Det visar sig!

Kommentarer
Postat av: ele

snyggt med den söndriga cirkeln (julkulan?)

2010-01-02 @ 15:04:01
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0