Blandat

Inga biljetter till Madonna. Än. Hoppet lever!

Jag har haft mina nya glasögon i typ två veckor nu och INGEN har sagt nåt om att jag skaffat glasögon..! Jag har inte haft det på fem år..! Igår sa både svärmor och svärfar: "har du nya glasögon?" Näää, jag har glasögon! Johan säger att det måste se så naturligt ut när jag har det att ingen tänker på det. Hmm!! Har inte träffat syrran än, men hon hoppas jag märker! Alla de jag jobbat med till och från i 4,5 år har aldrig sett mig med glasögon, men inga kommentarer där heller!! Är jag en så uppenbar glasögonorm? :)

Kommentarer
Postat av: Heléne R.

Glasögonorm?? Njaa... det är väl snarare så att allt klär en skönhet ;-) Så vansinnigt läckert det blev när du stämplade genom punchinellan & embossade! See ya!

2009-02-09 @ 23:11:41
Postat av: eldh

Men det är ju för att du är så snygg i dina glasögon, you´re a natural! / Elin

2009-02-10 @ 11:51:04
URL: http://eldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0