Madonna och jag på Ullevi 8/8!

JAAAAAAA!!!
Syrran och jag åkte till Karlstad och ställde oss i kö vid Scalateatern imorse. Biljetterna till Madonnas extrakonsert i sommar skulle släppas kl 9. Syrran hade ringt till Scalateatern (som då är Ticnetombud) igår och frågat hur det var sist när biljetterna skulle släppas. Hon i luren hade sagt att det var folk som köat sen 4 på morgonen (!!!), men att kön var slut efter 30 minuter och att alla som stått i kön hade fått biljetter! Ingen kunde ju säga hur det skulle gå idag, MEN det lät ju hoppfullt!

Vid 8.50 var vi där (hann inte tidigare) och det var väl ca 50 pers före oss i kön. Svinkallt. Min svägerska köade i Gbg och skulle oavsett köpa sex biljetter. Vi hade även skrivit ut en karta på Ullevi IFALL vi skulle ha möjlighet att välja biljetter.

Vi kom fram i kassan vid 9.20 och fick biljetter preciiiiis där vi ville (N1, rad 3)!!!
Så, lördag 8/8 kl 20.00 är jag, syrran och hennes man på konsert med MADONNA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis vad kul att ni fick de biljetterna som ni ville ha!!! :D

2009-02-17 @ 16:28:38
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: Tettiz

Nu är jag lite avis... Jag var sist hon var i Sverige - 1990 eller vad det nu var... ;D

2009-02-18 @ 13:48:16
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0