Göteborg i helgen

Imorgon åker jag + sambo till Göteborg! Vi är där till på måndag och har det gött!
Inplanerat är: bio, mys, LUSH, pysselbutiker, Systembolaget, Designtorget, Universeum, Café Husaren och Jensens boefhouse. Kommer nog stöta på gamla vännen A och hennes E, samt nya vännen ele.
Såå, ha en bra helg! För det ska jag ha!

På tisdag kommer vår nya säng, en dubbelsäng! Har i de sex år vi varit tillsammans sovit i en 120cm säng. Helt ok för mig, men sambon tycker det började bli trångt. Gött med ny säng!

I nästa vecka ska jag även få mina nya glasögon! Få och få.. 3230 kr kostar de, och då kostade ju bågarna en krona bara.

På söndag har jag och sambon varit tillsammans i sex år. Det är helt galet vad tiden går!

Kommentarer
Postat av: Yoli Design

åhhh välkommen till götet!!



Vad kul att titta in här hos dig...

man blir alltid lika glad av alla färger och all sprallighet!! :D



Kraaaaaaaaaaam

2009-01-23 @ 01:38:34
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Linda

hoppas att ni har det trevligt i götet!! :D

2009-01-24 @ 22:56:20
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: Heléne R

Hoppas ni hade det görmysigt i Göteborg och att du pluggar på duktigt! :-) Ha det gott så ses vi snart... det är ju bara några veckor kvar nu!

2009-01-25 @ 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0