Madonna och jobb

Oooooooooh! Madonna kommer till Sverige och spelar på Ullevi i sommar!!! HUR ska jag göra för att få biljetter!? Jag måste ju diiiiiit! Hon är inte min största idol eller så, men hon är ju Madonna!!!

Och sen då så har jag blivit bokat för jobb på söndagkväll och det var ju bara att tacka ja för det har varit KLENT minst sagt i januari. På söndag är det ju februari, men ändå. Kruxet är att det är på ett nytt ställe jag ska jobba, som är hemtjänst, på LANDET. HUR ska man hitta bland alla småvägar!? I mörkret. *nervös redan*

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja visst vore det häftigt att se henne! =)

Det är bara att hoppas att det är Ticnet som säljer biljetterna till Madonna och INTE Eventim som sålde Springsteen-biljetter, de var värdelösa och det var massa strul och skitsvårt att få biljett...men jag fick mina biljetter till slut!



Ses dån dag?

2009-01-30 @ 10:33:14
URL: http://thesadeyedlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0