Shoppat på Lush

Jajjemen, nu är jag hemma från en långhelg i Gbg! Mycket bra har det varit. Sett två filmer på bio, en film på dvd, en film på tv. Shoppat. FIKAT. Myst. Ätit god mat. Ätit godis. Gått runt. Tagit det lugnt. Ja, ni vet hur det är.

I fredags träffade jag ele en snabbis. Hon hade en rabattkupong på 10% på Lush att ge mig. Tjohooo, det tackar man inte nej till! Jag handlade inte alls så mkt som jag brukar, kors i taket, men jag var där en gång till utan kupong på söndagen. Hmm! Dock blev det ändå inte så mkt!

Så här ser allt ut som jag köpte iaf!
En tvål + en tvål till i paketet. Minns inte vad de heter och orkar inte kolla.
Balsam Veganese. Ska tydligen vara lätt och inte tynga ner håret. Gött det.. Mitt hår är tillräckligt tungt ändå.
Duschbomb! Vet inte hur det funkar, men måste ju testa!
Ny duschkräm för mig, Tramp! Oooh yeah!
Toner tab - typ ångbadstablett. Också nytt för mig, får se om jag gillar det.
I paketet är även en bubbelbit.


Jag tycker jag lyckades hålla i stålarna rätt bra.
I kroppsvårdsavdelningen köpte jag även ett lipbutter på Body Shop och hårsnoddar :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jättefina kort och LO:er! Härligt med en myshelg någon annanstans än hemma, jag blir lite avundsjuk ;)

2009-01-27 @ 12:59:29
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0