Blandat

Idag var det inspirationsträff på Mazzarin. Jättekul! Dock fick jag avbryta mitt i träffen för lunch med svärfar som fyllde år. Grattis grattis! Inget jämt eller så, men ändå. Fick färdigställt ett stort projekt på träffen och påbörjade en LO som jag gjorde färdigt när jag kom hem. Har även fått till en LO till! Sambon jobbar i natt och då är det obegränsad pysseltid, när jag inte behöver vara trevlig alltså, hehe... Foton på alster och träff kommer i sinom tid.

Min mobil hade preliminär leverans den här veckan, vecka 10, men nu är det preliminär leverans vecka 16. Inte alls roligt.

Sambon har fått ett vikariat!!!!!!!!!! Jättekul!!!! Lite stabilitet i livet!

Jag har en förhårdnad på ena stortån. Har typ tappat lite känsel så hårt är det. Inte alls bra. Fila fila fila??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0