KOMA-koma!

Jaha, så var man hemma igen!
Jag lider av KOMA-koma!! :) Vad gör man ensam här hemma på sin kammare själv? Ja, inte har man lika kul som när man är i sällskap av ca 30 andra lika pysselgalna människor!
Åh, kort sagt, helgen var UNDERBAR! Jag fick gjort en hel del, hade trevligt sällskap, såg på mello till massa fniss och gapskratt (Thorleifs!!!!!) och herregud så GOD MAT!!

Evalajnens man är kock och ställde upp och lagade maten åt oss i helgen! Helt fantastiskt! Så god mat har jag inte ätit på länge och det lär dröja länge till nästa gång (nästa KOMA kanske?) :) TUSEN TACK!

Jag satt mittemot Pifa och det var mycket trevligt! Mot slutet av träffen försökte hon lära mig att pärlpyssla så smått. NEJ, jag ska inte börja, MEN min nya mobil (som snart kommer) måste blingas till!
På min vänstra sida satt söta agnelia, tack för ditt trevliga sällskap! Ska bli kul att se vad du har pysslat ihop åt mig i swappen!

På natten sov de flesta (utom snarkarna) på nedre plan i sovsal. Jag sov bredvid Tettiz som gungade mig till sömns med sina snarkningar :) Mys! Mindre mysigt var nimal á la Kålmasken, som kom hoppande mitt i natten, hehe. :)

Ja jag vet inte vad jag ska säga, det var helt underbart och långträffar rockar!
Bilder kommer, även alster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0