Träffar i Kristinehamn

Den här infon gick nyss ut med Mazzarins nyhetsbrev. Läs!



Hej,

Jag heter Diana Angle och jag har scrappat och gjort kort sedan januari 2007. Det har verkligen blivit min stora hobby! Ibland träffas jag och några andra i stan för att pyssla tillsammans, och vi har tagit oss namnet Lusscrapparna. Vi, och många andra, tycker att det är ännu roligare att pyssla när man kan göra det i grupp. Tyvärr har våra träffar blivit allt mer sällsynta, men det vill vi råda bot på! Vi vill träffa alla er som vi ju vet håller på med samma hobby som oss här i trakterna!


Det som vi tycker är bra med att träffas och pyssla med andra är all inspiration man får! Om man har kört fast hemma kan ett par nya ögon se på ett projekt på helt andra sätt, och vips har man gjort både ett, två och tre kort! När jag var nybörjare var det guld värt att se alla saker man bara hört talas om innan live! Att få klämma på allt, och fråga tusen saker blir så mycket lättare öga mot öga med någon annan. Hade jag inte träffat andra i början av min "karriär" hade jag säkert inte vetat vad allt var än idag! Om man har familj kan en pysselträff också vara ett sätt att få egentid och färdigställa påbörjade projekt eller liknande.


Nåväl, jag ska komma till saken!

Eftersom vi i Lusscrapparna vill träffa fler med samma intresse så gissar vi att andra också vill det! Därför tänkte vi börja anordna regelbundna träffar med start i höst. Träffarna kommer vara en måndagskväll i månaden och det blir i bostadsrättsföreningens lokal i Capellahuset på Spelmansgatan i Kristinehamn. Det kommer finnas fika under kvällarna, och avgiften blir låg. Poängen är att man ska ha någonstans att ses!


Vi har med MAZZARINs hjälp fått möjlighet att inkludera detta brev i deras Nyhetsbrev eftersom vi vet att det är många av er som scrappar som får nyhetsbrev från MAZZARIN, och vi vill förstås nå ut till så många som möjligt.


Hoppas det finns intresse att träffas i höst! Om du tror att du skulle vara intresserad av dessa träffar ber vi Dig skriva till mig på [email protected]. Vi hoppas att så många som möjligt tycker att detta är bra idé för då kommer vi att höra oss till Er inom kort med datum och lite mer detaljer hur träffarna kan läggas upp med t.ex produktprovning, julspecial  mm.


Mvh Lusscrapparna gm Diana Angle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0