Nya skor

Här har ni mina nya vänner! :) Fick den i för tidig julklapp av Johan.
Som folk sa till mig innan jag började springa så skulle jag ha ett par ordentliga skor. Det var SÅ viktigt. "Jaja", tänkte jag. Det gick ju jättebra i början. Men efter tre veckor började det kännas i benhinnorna. Grattis till mig :) Så nu har jag iaf nya skor!

Testade dem idag, och eftersom jag fortf har ont i benhinnorna är det liksom meningslöst att säga nåt, MEN det är ju bättre än de gamla. Nu är det vila från löpbandet hela nästa vecka.


(Det var jättenära att det blev ett par rosa, men dessa var tydligen bäst. Så vi kom fram till att jag fick ha rosa kläder på mig istället.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har ett par rosa! ;)

Smörj lite voltarensalva på benhinnorna. Det brukar hjälpa, och vila.

2010-12-13 @ 11:10:05
URL: http://miss-spring.blogspot.com
Postat av: Diana

Japp, vila blir det hela denna vecka, iaf från löpband. Ikväll blir det step :)

2010-12-13 @ 16:38:36
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0